gerardjodi.reismee.nl

Groetjes vanuit Pismo Beach

Vanuit Malibu zijn we verder omhoog getrokken en zijn beland in Pismo Beach. Deze badplaats ligt zo'n 300 km hoger dan Malibu, dus toch weer de nodige kilometers gemaakt. We rijden vanaf nu de Highway '1' die erg mooi is. Deze zgn. scenic route gaat direct langs de kustlijn en eindigt bij San Francisco. Met name het stuk Big Sur schijnt erg mooi te zijn. De thermometer gaf 32 graden aan en na het speuren op het internet besloten om in Pismo Beach te blijven hangen. Helaas is het aan de kust erg bewolkt. Ga je een paar kilometer het binnenland in dan is het strak blauw. Morgen wordt strakblauwe lucht beloofd, dus we hebben besloten hier ook morgen te blijven. Het plaatsje lijkt wel wat op een willekeurige badplaats in Nederland. Leuke boulevard, mooi breed zandstrand en talloze winkeltjes en restaurantjes om even rond te neuzen.

Rustig aan gedaan dus, want omdat we wat later waren vertrokken pas rond 14.30 uur aangekomen op een ruimte camping met veel voorzieningen, inclusief zwembad, supermarktje etc. Uiteraard even gewandeld op het strand en rondgekeken in het stadje. Staat de zon morgen weer strak aan de hemel dan wordt het een dagje 'bakken' en anders denken we aan een 'winery tasting', want er wordt hier volop wijn verbouwd.

Daarna weer verder over de Highway 1 en komt onze eindbestemming, San Leandro, waar de de camper weer moeten inleveren, in zicht.

Piet

Hoi Gerard en Jodi, lijkt me een geweldige vakantie tot zover. Leuke verhalen en mooi foto's. En volgens mij begint die camper jullie wel een beetje te bevallen :)
Geniet er nog even van..

Gr Piet