gerardjodi.reismee.nl

Uitkijken op de Pacific vanuit Malibu Beach

Vandaag zijn we, toch wat onverwacht, in Malibu Beach beland. De naam klinkt exotisch, maar liever waren we in Santa Monica terechtgekomen. Maar na een half uur rondtoeren over de boulevard konden we het gehoopte RV-park niet vinden. Ook op ons belletje werd geen gehoor gegeven. Inmiddels waren we met camper al dwars door Los Angeles gescheurd. Soms met het klamme zweet in de handen, want een camper door het drukke verkeer loodsen is niet echt een pretje. We hebben Beverly Hills en Hollywood ook maar weer links laten liggen. We zagen de befaamde letters'Hollywood' wel liggen tegen de bergwand, maar toch maar besloten om er een dagje strand van te maken. Santa Monica ziet er echt fantastisch uit met brede stranden, mooie boulevard. Maar ja... we moesten toch een plek vinden voor de camper. Maar even geparkeerd in een chique wijk en gekeken naar alternatieven. Dat werd dus Malibu Beach, 40 km verderop langs de prachtige Highway 1 die direct langs de Pacific loopt.

Onze camper staat op een schitterende plek hoog boven Highway 1waar weeen prachtig uitzicht hebben op de oceaan. Het water bleek toch wat aan de koude kant, dus dan maar bakken in het zonnetje. Vanavond rustig aan en morgen maar even kijken. Of Santa Barbara of nog wat verder omhoog.