gerardjodi.reismee.nl

Bijkomen in Palm Springs

Grand Canyon verlaten en nu richting Palm Springs, toch een dikke 400 km die we moeten overbruggen en 2 eindeloos rechte wegen waar je echt in the middle of nowhere bent. Geen goed moment om pech te krijgen ofzo, maar gelukkig is de reis voorspoedig verlopen. We kregen het nog even spaans benauwd toen de brandstofmeter nog maar een kwart aangaf en we nog zo'n 100 km te gaan hadden. Je kom daar dus gewoon echt helemaal niets tegen. Rechte stukken en zo heel af en toe een tegenligger. Afijn, gelukkig konden we tanken bij 29 Palms, vlakbij het Yoshua Tree National Park.

De thermometer gaf weer 36 graden aan in de schaduw en eigenlijk waren we het er wel over eens: we laten Yoshua Tree letterlijk links liggen en rijden direct door naar Palm Springs. Goeie keuze vonden we achteraf, want het RV-park had een heerlijk zwembad en whirlpool en we hebben eigenlijk al min of meer besloten dat we de laatste week gewoon lekker gaan relaxen. Strand aan de Pacific en als het ff kan een RV-camping met zwembad.

Palm Springs was in ieder geval lekker bijkomen. We hadden zelfs nog energie om 's avonds down town te gaan, waar we zomaar toevallig op een leuk feestje terechtkwamen. Gewoon maar op de muziek afgegaan, lekker swingend, zwembaden erbij, ligstoelen, loungeruimtes en heerlijke cocktails. Toch wel genieten daar in Palm Springs. Jodi aan de Mojito en ikzelf aan de MaiTai. Lekker swingen en ditmaal hebben we er een latertje van gemaakt.