gerardjodi.reismee.nl

Zion National Park is geweldig!

Vanaf Las Vegas was het een kleine 300 km naar Zion National Park. De bedoeling was om binnen het park een camping op te zoeken, maar helaas bleken de laatste plekken net vergeven. Gelukkig hadden we direct een goed alternatief, namelijk een RV Campground net buiten het park met zowaar wifi, dus toch een verhaaltje. Ook nog eens een stuk luxer dus wat willen we nog meer. Inmiddels zijn de plannen ook enigszins gewijzigd. De bedoeling was 1 overnachting te boeken bij Zion om vervolgens door te reizen naar Bryce, maar we hebben besloten er een extra nachtje aan vast te knopen. Want het is hier geweldig mooi en we hebben nog enkele mooie trails die we beslist even willen lopen. Dus Bryce wacht maar een dagje.
Verder ook besloten om vanuit Bryce door te trekken naar Grand Canyon en Arches toch maar links te laten liggen. Het worden anders wel erg veel kilometers en we willen onze tijd nemen voor de plekken waar we wel komen. Dus... zit niet anders op dan nog een keertje terug te gaan.
Als Bryce nog mooier is dan Zion dan staat ons nog wat te wachten. Vanmiddag met de shuttlebus ons naar het eindpunt laten brengen en van daaruit een mooie wandeling gemaakt. Wat rivieroversteekjes gedaan en onze ogen uitgekeken op degeweldige rotsformaties die de canyon omgeven. Met de zon erop lijkt de canyon nog mooier en indrukwekkender te worden. Wel gaan we onze camper morgenvroeg even verkassen naar de campingsite binnen het National Park, net iets meer in de natuur en de luxe van stroom en water hebben we eigenlijk niet nodig. Waxinelichtjes in overvloed.
Vanavond lekker de bbq aangestoken met een wijntje erbij en morgen eens kijken of we de zon vanaf de camping kunnen zien opkomen, want al zitten we buiten het park, in onze achtertuin hebben we een prachtig uitzicht op Zion Grand Canyon.

Je liefste dochter !!!

haaai papsie en jodi!!

klinkt super hoor! leuke verhalen allemaal en super mooie foto's..
jullie hebben echt een top vakantie zo te zien!! geniet er nog maar lekker van want voor je het weet zit je weer in dit koude kikkerlandje :P

het is vandaag ook 11 sept. natuurlijk, zien jullie daar nog wat van terug? herdenkingen ofzo?

nou hier gaat het verder goed, ik heb me eerste toets goed gemaakt, had een 7.2 voor levensbeschouwing!
dus was ik erg blij mee, heb nu alleen lekker druk want heb veel projecten opgestart gekregen! nou verder gaat alles ze gangetje!

nou schatjes, ik wens jullie nog heel veel plezier! geniet er lekker van, en ik zie jullie verhaal/foto's wel weer verschijnen!!!!!!

p.s. nog niet aangevallen door beren ??! :p

kussiessss!!
MARISSS & CHRISSS

Ilma

Moet ook terug want heb dit alles gemist. Goed Jodie, dat jij ook hebt gereden. Ik durfde het niet aan met zo'n grote bak. Ziet er allemaal super uit, zeker als je hier naar buiten kijkt met dat zeik weer! Veel plezier nog, ik volg,

JOOPi

Ak ut zo bekiek genieten jullie wel... op dat bruggetje in San Fransisco bin ik ok geweest! Blief daar nog maar een poosje.. hier is ut toch een dagje mooi en dan as toetje een windhoos met regen! TJOOHpieh