gerardjodi.reismee.nl

Ervaring rijker, illusie armer...

Alle visioenen over 'wat te doen met een miljoen' kunnen de prullebak in, want Las Vegas was ons qua gokgeluk niet gunstig gezind. Behalve wat incidentele succesjes aan de roulettetafel was het eindresultaat 100 dollar negatief. Ach, was ingecalculeerd zullen we maar zeggen :)
Verder wel enorm onder de indruk geraakt van Las Vegas by night. Groot, groter, grootst. Enorme hotels met gigantische gokpaleizen vechten om de aandacht van de bezoekers. Kosten nog moeite worden gespaard om de mensen te lokken en dat levert wel mooie shows op. Complete musicals, waterballetten etc. worden opgevoerd en da's natuurlijk altijd aardig om te zien. Zeker als het niks kost. We blijven tenslotte Nederlanders. Bij de hotels ook leuke livebands en andere vormen van vermaak. We hebben het maar over ons heen laten komen en uiteindelijk bij 2 verschillende hotels een gokje gewaagd.
Om je bij de tafel vast te houden staan er voor je neus dames te dansen met niet al te veel kleding, maar de aandacht gaat toch vooral uit naar het balletje. Onze geluksnummers 16 en 32 doen het beter in Nederland helaas... Dus in plaats van met de limousine toch maar met de monorail terug naar de camper.

Laat dat stomme ding nou achterlangs teruggaan. Hadden we achteraf toch beter via de Las Vegas Strip terug kunnen lopen. Afijn... wandelingetje rond middernacht was nog wel te doen. De temperatuur was ook op dat tijdstip nog onverminderd hoog. Minstens 30 graden. Nu even ontbijten en dan richting Zion National Park waar we 1 nacht verblijven. Hopelijk kunnen we terecht, want reserveren lukte niet meer.

Daarna 2 dagen naar Bryce National Park en in beiden gevallen is het weer back to basic, dus geen Wifi en dus geen leuke verhaaltjes... :)

johan

Leuk om de verhalen te lezen, jammer dat het gokken iets minder liep:-) Na de drukte van Vegas, nu dus weer gaan genieten van het natuurschoon van Zion en Bryce (de laatste vonden wij mooier). Veel plezier en geniet ze!
Groetjes
Johan en Marja

Je liefste dochter !!!

Shit!! daar gaat me villa met paarden en een dikke roze volkswagen beatle cabrio! :(:(:(:(