gerardjodi.reismee.nl

Highway to Las Vegas

Gisteravond hebben we nog wat boodschapjes gedaan in Visalia en de rest van de avond lekker relaxt bij de camper doorgebracht. Gelukkig verkopen ze in Amerika ook Turtle wax, om de krassen van de camper te poetsen :) Tsja, en als je kantoorvingertjes hebt, dan krijg je al snel blaren....... Vanochtend vroeg, 7.30 uur, vertrokken richting Las Vegas. Een kleine 600 km, dus a long way to go..... Onderweg, ongeveer halverwege,een lunch stop gemaakt in Barstow. Ik heb vandaan mijn vuurdoop gehad, ben ook achter het stuur gekropen van de camper. Dat valt nog niet mee, kan ik je zeggen. Ook nog nooit in een automaatgereden, dusmet het zweet in de handen achter het stuur........Maar volgens Gerard kon er niks gebeuren op een lange rechte weg.Daar staan vast geen infohokjes :)En hij had gelijk. Zonder brokken zijn wehalverwege de middaggearriveerd in Las Vegas. Meteen na aankomst zijn we het zwembad van de camping ingedoken. het is hier nl. 40 gr. celcius. pfffff....... bloody hot, kan ik je vertellen.

Ja en toen was er nog iets wat nieuw voor ons was. Hoe verwijder je zonder problemen een halfvol urinoir en afvalwater. Bij onze verhuurder kregen we de sleutel en met de mededeling 'enjoy' zijn we vertrokken. Nu we op Circus Circus (de RV-site in Las Vegas) toch een fully hooked up-stekkie hadden, op z'n Nederlands 'all inclusive' toch maar alle slangen uitgeprobeerd. We kwamen niet ver want we kregen de kraan niet eens open. Gelukkig blijken Amerikanen erg behulpvaardig te zijn en ook in dit geval schoot een medewerker van de KOA-camping ons direct te hulp. Afijn, de kraan was los... hoe nu verder... Kwestie van logisch nadenken en toen ging de rest eigenlijk best wel goed. Eerst de zwarte can lozen, vervolgens de grijze, even doorspoelen en klaar. Vervolgens weer aanvullen met schoon water.

Nu zijn we bijna klaar voor onze missie: rijk worden in Las Vegas! Morgen horen jullie of we ons definitief hebben gevestigd in de US of America...