gerardjodi.reismee.nl

Bye Yosemite, overnachting in Visalia

Yosemite hebben we vanmorgen achter ons gelaten. Maar niet nadat we eerst Glacier Point bezocht hebben. De bedoeling was de zonsopkomst mee te maken, maar helaas... 't was toch iets verder weg dan we dachten. Het bezoekje was er niet minder interessant om, want het is een prachtig punt om Yosemite Valley te bekijken. Op een hoogte van plm. 2100 meter zagen we de Vernal Falls, Nevada Falls, de HalfDome (grootste brok graniet ter wereld) en verder natuurlijk genoten van het mooie uitzicht... Na een klein uurtje toch maar verder. De bedoeling was om via Sequoia Park naar Visalia te rijden en daar te overnachten. Maar we zijn toch maar direct doorgereden naar Visalia enhebben besloten even onze rust te nemen. Op de KOA campsite is een lekker zwembad, genoeg vieze was en we moeten nog even shoppen.

En morgen wacht een lange trip naar Las Vegas. 't Is hier momenteel 35 graden, bloody hot en weinig schaduw. En in Las Vegas is het momenteel 39 graden dus er staat ons nog wat te wachten. Zojuist ook even de verhaaltjes van de voorgaande 2 dagen online gezet, want in Yosemite hadden we dus helemaal geen internet, had ook wel z'n charme trouwens.

Nu maar even genieten van het zonnetje, al is de schaduw toch wel erg prettig nu. De tank is inmiddels weer gevuld met de nodige gallons, dus Las Vegas... here we come!

alienhansman@hotmail.com

lieve vrienden,
wat gaaf om te lezen wat jullie meemaken. Zo kunnen wij ook een beetje meegenieten. Ach int echie is alles natuurlijk nog imposanter. Geniet er van en tot leessss maar weer. X alien