gerardjodi.reismee.nl

Dinner at Cliff House

Gisteravond ('t is nu kwart voor 7 AM) San Francisco in stijl afgesloten met een heerlijk etentje bij Cliff House. Een redelijk chique restaurant aan de andere kant van de stad. We waren er al enigszins bekend, want we hadden er al een biertje gedronken tijdens onze 'barre' fietstocht :)

We kregen wel even de indruk dat het fietsen er naartoe sneller ging, want de lokale buschauffeur werkte niet mee. In plaats van door te rijden naar 48th Avenue strandde onze busreis ergens op de 33th. Toen bleek gelukkig dat die Amerikanen toch wel aardig zijn, want een lokale inwoner liep met ons mee naar Geary St. waar we even later alsnog op de juiste bus konden springen naar Cliff House.

Vervolgens werden we geinstalleerd aan een mooi tafeltje aan de kant van het strand met uitzicht op de Pacific. Helaas was 't inmiddels donker, dus zoveel hadden we dr ook weer niet aan. Heerlijk gegeten en een fles wijn laten aanrukken. 't Kost wat maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen... (Ton R. als je nog eens wat weet...... :)

De wijn was heerlijk maar we merkten tijdens de busreis terug wel dat je er goed van kunt slapen. 't Is dat Jodi nog een beetje alert was, anders had ik nog in die bus gezeten volgens mij... want die rijden hier 24 uur.

Afijn, nu ff breakfast en dan met BART naar San Leandro. Enne... hartstikke leuk al die reacties!