gerardjodi.reismee.nl

Joe Louis Walker goes blues

Het zal je maar gebeuren, loop je 's avonds door de straten van San Francisco en krijg je zo maar de kans om een exclusief concert van Joe Louis Walker mee te maken. Wie zegt u? Ja die ja... Oftewel, wij wisten ook niet wie dat moest zijn, maar de voortekenen waren goed. Beetje 'louche' club met negers, blues, jazz en ene Joe Louis Walker die met B.B. King had opgetreden.

Af en toe moet je een gokje wagen, dus 2 kaartjes gekocht (prijs viel mee... :) en we werden geinstalleerd aan een tafel op de eerste rij. Biertje erbij en geloof het of niet... 't was nog leuk ook! Heerlijk sfeertje met 40'ers onder elkaar en een concert van anderhalf uur.

Ik probeerde Jodi nog voor een gastoptreden te strikken, maar haar inbreng bleef beperkt tot een foto backstage met 'the one and only Joe Louis Walker'. Kan ook niet iedereen zeggen. Afijn, bekijk de fotootjes maar. Ik ga slapen :)

hester

Hey Jodi en Gerard, de start van jullie vakantie lijkt me al super, leuk om mee te kunnen lezen. en uh ......
Gerard let je wel een beetje op mijn zusje, gelijk al 80 KM op de fiets met al die klimmetjes!!!

Geniet van Amerika en vooral van elkaar.

Connie

Hi Gerard en Jodi,

Super om mee te lezen met jullie vakantie verhalen, nu al veel beleefd en jullie zijn er net!! Geniet!! XX