gerardjodi.reismee.nl

Streets of San Francisco

Zo dan... eerste kleine bijdrage vanaf hotel Bijou, 6 hoog en uitkijkend op the streets of San Francisco. We hebben een perfecte vlucht gehad. Eerder geland dan gepland, al moest er even een extra rondje vliegen aan te pas komen omdat we niet konden landen. We zagen in de verte al wel de Golden Gate liggen, maar die staat morgen pas op het programma.

Vanaf San Francisco Airport BART railsystem gepakt. Gewoon met de metro naar downtown al was het ff gedoe om zo'n ticket te bemachtigen. Mn creditcard deed het niet... Als de voorbereidingen klopten was het vervolgens nog een klein stukje lopen. En dat klopte gelukkig. Uitstappen bij Powell St en vervolgens slechts 100 m. naar hotel Bijou.

Inmiddels ook weer fris en fruitig en we gaan zo gezellig even een terrasje opzoeken en de eerste indrukken van San Francisco opsnuiven. We zagen al een behoorlijke wachtrij bij de Cable Car, maar ja... dat willen we toch even meemaken. De politiesirenes loeien onophoudelijk en 't lijkt inderdaad wel of je in de politieserie zit. Bij mij valt de jetlag tot nu toe wel mee, Jodi ligt effe lekker lui te liggen, maar kan niet wachten om de stad te zien.

Nou hee, hopelijk wordt dit een voorbode voor een superleuke vakantie!

johan

zo, de kop is er dus af.
veel plezier en geniet ervan!