gerardjodi.reismee.nl

Relaxt dagje in Los Banos

Vanuit Monterey vanmorgen doorgetrokken naar Los Banos. De bewolking aan de kust verlaten en gewoon weer 35 graden. Een prima RV-park om ons laatste dagje met camper door te brengen. Zo'n 160 km van Leandro, dus met een beetje geluk rijden we er morgenvroeg in 2 uurtjes naartoe. Vervolgens met de Metro terug naar downtown San Francisco en nog een overnachting in hotel Bijou.

Vandaag was heerlijk. Zo'n 80 km gereden om in Los Banos te komen, dus dat was te overzien, bovendien een mooie route er naartoe. In tegenstelling tot de camping van gisteren lag dit park er perfect bij. Alles nieuw, een zwembad voor ons alleen en genoeg schaduw rondom de camper. Na een dagje zwembad alvast begonnen met de koffers inpakken. Morgenvroeg nog even de camper op orde brengen en dan terug.

Lekker uit eten geweest en kennisgemaakt met de Texaanse burgers. Alles is hier groot, groter, grootst. Dus ook het vlees. Maar we hadden honger dus we hebben ons er aardig doorheen geslagen. Morgen nog even shoppen in Chinatown, een beetje sightseeing in San Francisco en wellicht nog een laatste update op deze blog.